Termeni și Condiții

Termenii șI condițile de utilizare a magazinului online ZenAura Aplicabile cu începere de la data de 01/03/2024

Folosirea, incluzand vizitarea, inregistrarea si cumpararea produselor de pe www.zenaura.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor astfel cum sunt detaliate in paragrafele urmatoare. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor.

§ 1. MAGAZINUL ONLINE

New Age Shop S.R.L., , cu sediul social in Giurgiu, Strada Gloriei 5h, Tax ID 204941348 (‘Operatorul” sau „Magazinul Online’).

§ 2. DEFINIȚII

Termenii utilizați în Termenii șI condițile înseamnă:

Client – persoană fizică, persoană juridică sau organizație care nu este o persoană juridică, dar careare capacitatea juridică de a face cumpărături în Magazin;

Consumator – Clientul, persoană fizică, care acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

Codul Civil – Codul Civil român în vigoare;

Cont  Client  –  Contul  clientului  care  a  fost  înregistrat corect  în  Magazin.

Clientul se conectează la contul său prin intermediul unui login (nume de utilizator) setat (șir decaractere care diferențiază clientul de alți clienți) și al unei parole (șir de caractere necesare pentru autentificare, respectiv identificarea și verificarea fără ambiguitate a identității clientului în Magazin);

Curier – un operator poștal profesionist care livrează la cererea Vânzătorului produse cumpărate înmagazin;

Produs – produse oferite spre vânzare in Magazin;

Regulament – prezentul termenii șI condițile al magazinului online al Vânzătorului;

Magazin/Magazin online – Platforma de comerț electronic a Vânzătorului cu ajutorul căreia Vânzătorul, în condițiile specificate în Regulament, oferă produsele sale spre vânzare prin mijloace electronice;

Vânzător – entitatea indicată la § 1 alin. 1 din acest Regulament, parte la Contract de Vânzare încheiatcu Clientul, care este, în același timp, și administratorul site-ului web al Magazinului;

Contract de Vânzare – un contract de vânzare de bunuri, în sensul Codului Civil, încheiat între Vânzătorși Client, în cadrul Magazinului;

Legislația drepturilor consumatorilor – Legislația română și europeană în materia protecției consumatorilor;

Comandă – Declarația de intenție a Clientului, în legătură cu încheierea Contractului de Vânzare, în carese specifică tipul și numărul de produse;

Politica de Confidențialitate – politica de confidențialitate a Magazinului.

§ 3. DISPOZIȚII GENERALE

Regulamentul prevede regulile de utilizare a Magazinului.

Clienții pot accesa Regulamentul în orice moment prin intermediul site-ului web al Magazinului online la adresa: https://zenaura.ro/termeni-si-conditii

Magazinul poate fi utilizat doar prin acceptarea prezentului Regulament. Înregistrarea Contului Client și plasarea unei comenzi de către Client necesită confirmarea acceptării prevederilor prezentului Regulament prin așa-numita funcționalitate check-box. Lipsa acceptării acestui Regulament va face imposibilă plasarea unei Comenzi de către Client.

Vânzătorul vinde Produse prin intermediul Magazinului cu livrare pe teritoriul României. Toate Contractele de Vânzare se încheie în limba română.

The conclusion of the Sales Contract and the acceptance of its terms is carried out by sending an Order confirmation to the e-mail address specified by the Customer or on another durable medium, or by sending the parcel with the Products together with the invoice relating to them.

§  4 . PLACEMENT AND EXECUTION OF ORDERS

The Seller makes it possible to conclude a Sales Contract by placing an Order by the Customer: online, through the Store platform, available continuously 7 days a week; To conclude a Sales Contract through the Store, the Products should be chosen using the steps described below, based on the messages displayed on the Store website. The selection of the ordered Products is made by the Customer by adding them to the shopping cart. Until pressing the “Place order” button – the Customer can modify the entered data, correct errors and change the selected Products. After the Customer provides all the requested data, a summary of the Order will be displayed, which will contain information regarding: the object of the Order (Product name, size, color, quantity); the unit and total price of the ordered Products, including delivery costs and additional costs (if any); the chosen payment method; the method and address of delivery of the Products. In order to send Orders, it is necessary to confirm acceptance of the Regulations and click on the „Place order” button. Sending the Order by the Customer is a declaration of intent to conclude a Sales Contract with the Seller in accordance with the Regulations. After sending the Order, the Customer receives an e-mail message: „Completed! See the details of your order” which will contain confirmation of all essential elements of the Order. In the event of unavailability of the Products that are the object of the Order, the Customer is informed of the status of the order and can decide whether he wants to deliver a partial Order or cancel the entire Order. Only correctly placed Orders will be executed. A correctly placed Order means that the Customer has entered all the data necessary for the conclusion of a Sales Contract and its implementation. The Order will not be processed in the event of:

the provision by the Customer of incorrect or untrue contact details which prevent the processing of the Order;

prezentării incorecte a Comenzii de către Client care împiedică prelucrarea acesteia;

the objective and reasonable decision of the Seller, in the case of orders placed by a Customer who is attempting to commit fraud (understood as any action of the Customer in connection with the submission and processing of Orders that is against the law, in particular activities such as: violating the Store’s security rules, using the Store’s platform contrary to normal use, using the login details of other persons or using the identity of another person);

The Seller reserves the right to cancel Orders placed by Customers, which violate the details provided in the Store Regulations, within 3 business days from the date of placing the Order.

Dacă se achiziționează mai multe Produse în cadrul unei singure Comenzi, Produsele comandate pot fi trimise Clientului în mai multe livrări. În această situație, Clientul nu suportă costuri suplimentare de livrare.

§ 5. PLATA PRODUSELOR

Plata produselor se poate face cu numerar achitat curierului, la livrare, sau online prin intermediul serviciilor PaySera.

Not Keeping Card Data: Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de catre www.zenaura.ro, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

3D Secure inseamna o noua abordare globala a autentificarii cumparatorilor si vanzatorilor in tranzactii sigure pe Internet. Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzactie online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2)

§ 6. CONDITII DE RETURNARE A PRODUSELOR

Ne dorim ca produsele noastre sa satisfaca pe deplin cerintele dumneavoastra de calitate. Daca nu sunteti multumit de produsele cumparate, ne puteti contacta pentru returnare in termen de 14 zile si noi va vom restitui contravaloarea produselor achitate de dumneavoastra. Legislatia romana prevede: Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

New Age Shop S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de maxim 30 de zile de la data renuntarii in scris la colet. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate de catre client. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate trebuie sa fie într-o stare perfecta, fara a fi folosite sau incercare, fara urme de utilizare vizibile, cu etichetele originale si în ambalajul original.

Formularul standard de retragere poate fi completat pe site si/sau descarcat din site, completat si transmis electronic la adresa de e-mail contact@zenaura.ro. La aceeasi adresa de e-mail se poate transmite si orice alta declaratie neechivoca de retagere din contract. Vanzatorul va transmite fara intarziere prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Produsele returnate ca urmare a exercitarii dreptului de retragere din contract trebuie sa fie insotite de datele cumparatorului, numarul contului bancar in care se va restitui contravaloarea produselor returnate, factura, numarul de telefon si fax, adresa de e-mail.

Click aici pentru a descarca formularul standard de retragere. 

§ 7. DECLINAREA RESPONSABILITATII

Continutul site–ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) sunt proprietatea New Age Shop S.R.L. si a partenerilor sai. Exista posibilitatea unor diferente intre imaginea produsului prezentata pe site si produsul in sine fizic, mai ales cu privire la nuanta culorii acestuia.

New Age Shop S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv, New Age Shop S.R.L. isi rezerva dreptul de a nu onora comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta. Orice reclamatie va fi transmisa catre New Age Shop S.R.L. in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor (telefonic sau in scris pe e–mail), urmand ca aceasta sa fie transmisa spre solutionare.

In cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera deteriorari pe timpul livrarii, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor avansate pana la acel moment, sub conditia returnarii produselor conform clauzelor sus mentionate, dar nu si alte despagubiri.

§ 8. SECURITATE DATELOR PERSONALE SI A INFORMATIILOR

Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Vanzator numai in scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru a va trimite confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in nici un caz nu vor fi furnizate unei terte parti.

Vanzatorul garanteaza confidentialitatea anumitor informatii. Aceste date  exista fizic pe serverele care ruleaza site-ul WWW.ZENAURA.RO ,ele fiind accesibile numai de catre personalul autorizat al Societatii prin reteaua interna. Fiecare utilizator are dreptul de a vedea numai propriile sale date personale pe care le-a introdus.

Site-ul WWW.ZENAURA.RO foloseste masuri de securitate impotriva pierderii, alterarii sau folosirii gresite a informatiilor care se afla in controlul Societatii. In cazul pierderii de informatii cauzate de “bug”-uri sau erori ale softului cu care este conceput si gazduit site-ului WWW.ZENAURA.RO,Vanzatorul nu-si asuma nici o responsabilitate.

§ 9. ABONARE LA NEWSLETTER

Orice persoana fizica (cu conditia de a avea cel putin 16 ani) si/sau juridica poate opta pentru abonarea la newsletter, ce poate fi transmis prin e-mail si/sau SMS.

Exista insa si posibilitatea ca societatea noastra sa va transmita oferte personalizate in cazul in care ati efectuat cel putin o data o comanda pe website-ul nostru, fara ca dvs. sa va fi abonat la newsletter sau in cazul in care aveti un cont creat in website-ul nostru (existand o relatie contractuala de utilizare a website-ului), avand la baza interesul nostru legitim in scopuri de marketing si publicitate (art. 6 (1) f din GDPR).

§ 10. DEZABONAREA LA NEWSLETTER

DCumparatorul se poate dezabona de la primirea newsletter-ului cand nu mai doreste prelucrarea datelor cu caracter personal:

– prin linkul de “Dezabonare” in cadrul oricarui newsletter primit prin e-mail sau SMS;

– prin trimiterea unei solicitari la adresa contact@zenaura.ro prin care solicita in mod expres dezabonarea de la oricare din cele doua canale de comunicare – e-mail sau SMS;

– prin exercitarea optiunii de retragere a consimtamantului dvs. in scopul primirii newsletter-ului prin email sau SMS prin completarea Formularului Exercitare Drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal prevazute la art.12-22 din GDPR disponibil pe website si transmiterea acestuia la adresa dataprotection@otter.ro.

§ 11. DREPTURI DE AUTOR

Dreptul de autor asupra continutului site-ului apartine vanzatorului si/sau colaboratorilor acestuia. Incalcarea drepturilor recunoscute si protejate prin Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe atrage raspunderea civila, contraventionala sau penala, dupa caz, potrivit legii. Sunt interzise, fara a se limita la: accesarea site-ului de catre dispozitive sau programe automate; copierea manuala a continutului; publicarea continutului de catre alte companii sau site-uri, pentru a face comparatie sau analiza in vreun fel. Oricine poate raporta o eventuala incalcare a dreptului de autor sesizata pe site, la adresa de e-mail contact@zenaura.ro 

§ 12. FRAUD

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul website-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza website-ul va fi considerata o tentativa de fraudare si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au incercat acest fapt.

§ 13. REZOLVAREA RECLAMATIILOR

Daca aveti probleme legate de o comanda, puteti lua legatura cu noi la adresa de e-mail contact@zenaura.ro,  (timp de raspuns 10 zile lucratoare) sau la datele de contact.

§ 14. DISPOZIȚII FINALE

Vânzătorul își rezervă dreptul de a introduce și de a anula oferte, promoții și de a modifica prețurile Produselor în Magazin fără a aduce atingere drepturilor dobândite de Client, incluzând în specialtermenii Contractelor de Vânzare încheiate înainte de modificare.

În aspectele care nu sunt reglementate aici se aplică prevederile legislației în vigoare, în specialprevederile Codului civil, Legislația privind drepturile consumatorilor și Legea 365/2002 privindcomerţul electronic.

Prezentul Regulament nu exclude sau limitează drepturile Consumatorilor pe care aceștia le au în temeiul dispozițiilor obligatorii ale legii.

În cazul unui conflict între prevederile prezentului Regulament și dispozițiile obligatorii aleLegislației privind drepturile consumatorilor, aceste din urmă dispoziții sunt prioritare.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul din motive întemeiate. Motive întemeiate care să justifice modificarea Regulamentului includ, în special, o schimbare a legislației aplicabile, schimbarea organizațională a Vânzătorului, extinderea serviciilor prestate de Vânzător. Vanzatorul va informa clienții cu privire la noile regulamente pe cale electronică (indicate pe contul Clientului saula depunerea adrese de achiziții de e-mail), cu cel puțin 14 zile înainte de intrarea în vigoare a noilor regulamente.

Comenzile plasate de Client înainte de intrarea în vigoare a noilor Regulamente vor fi puse în aplicarepe baza Regulamentului acceptat de Client în ziua plasării Comenzii.

Prezentul Termenilor si conditiilor se aplică de la 22/11/2020